Aanbod

Tijdens het schooljaar kan u in onze zwemschool terecht voor zwemlessen op woensdag, donderdag of vrijdag in de vorm van een lessenreeks, bestaande uit 15 lessen. Het volwassenen zwemmen gaat door in verschillende Antwerpse zwembaden.

Er worden 2 lessenreeksen per schooljaar georganiseerd, nl. onze najaarreeks (september-december) en voorjaarreeks (januari - juni).

Woensdag Donderdag Vrijdag

Ekeren, De schinde

20u00 tot 22u00

Antwerpen, Sportoase Veldstraat

19u00 tot 21u00

Hoboken, Sorghvliedt

19u00 tot 21u00

Antwerpen, Plantin Moretus

20u00 tot 22u00

Inschrijven kan via een aanmelding op onze wachtlijst.
Bent u al aangemeld op onze wachtlijst?
U hoeft zich niet nogmaals aan te melden. Wacht de inschrijvingse-mail af.

Kostprijs

Zonder kansentarief Met kansentarief (*)
Lessenreek € 135,00 € 27,00

(*) met kansentarief: verplicht A-kaartnummer op naam van het kind waarop het statuut kansentarief geactiveerd werd. Dit kan geactiveerd worden door met een klevertje van de mutualiteit & de A-kaart langs het onthaal in het zwembad te gaan.

Inbegrepen in deelnameprijs:
Ongevallenverzekering, toegang tot de kleedkamer en het zwembad tijdens de zwemles, begeleiding lesgever.