VISIE

De Antwerpse Zwemschool streeft ernaar om een veilige, ondersteunende en stimulerende omgeving te bieden waarin elk kind en volwassene zijn of haar zwemvaardigheden ontwikkelt en verbeterd. Waterveiligheid én het plezier in zwemmen staan centraal. Een inclusieve, respectvolle en stimulerende omgeving biedt maximale kansen aan elkeen om zich op een leuke manier volledig te ontwikkelen in één van de belangrijkste bewegingsvaardigheden, met name zwemmen, een sport voor het leven!

MISSIE

Onze missie is om een veilige, gastvrije en stimulerende omgeving te creëren waarin kinderen en volwassenen van alle vaardigheidsniveaus kunnen leren zwemmen. We streven ernaar om vertrouwen, competentie en liefde voor zwemmen te bevorderen.

Zwemmen voor iedereen, laagdrempelig.

WAARDEN

Veiligheid: We hechten veel waarde aan de veiligheid van onze zwemmers en zorgen ervoor dat alle activiteiten plaatsvinden onder toezicht van ervaren en gekwalificeerde instructeurs. Elk kind kan op eigen niveau met vertrouwen in het water zwemmen.

Respect: We koesteren respect voor alle individuen, ongeacht leeftijd, achtergrond of vaardigheidsniveau, en moedigen een sfeer van vriendelijkheid en begrip aan.

DOELEN

1. Zwemvaardigheden verbeteren