Belangrijke info vóór inschrijving

kies de juiste groep
  • Ben je in het bezit van een A-kaart en heb je recht op een verhoogde tegemoetkoming (kansentarief of VT-statuut)? Vul dan je A-kaart nummer in bij de inschrijving.

BEN JE AL LID? ZWEM JE REEDS BIJ ONS?

Dan krijg je automatisch opnieuw een mail om in te schrijven voor een volgende reeks.

Voor kinderen: bekijk de data wanneer je een mail ontvangt hier

Voor volwassenen: bekijk de data wanneer je een mail ontvangt hier

Geen mail ontvangen? Stuur een mail naar zwemschool@antwerpsezwemschool.be

BEN JE NOG GEEN LID? ZWEM JE NOG NIET BIJ ONS?

Meld je aan:

Meld hier aan voor kinderzwemmen KLEIN bad

Klik op onderstaande knop en vul de gegevens van jouw kind in.

Kies uit:

• peuterwennen (vanaf 3 jaar)
  • waterwennen (4 jaar en geen angst van water)
  • leren overleven ( je kan al drijven, in het zwembad springen en je hoofd volledig onder water te houden)

Indien plaats ontvangt u een mail zodat je online kan inschrijven en betalen.

Meld hier aan voor kinderzwemmen GROOT bad

Klik op onderstaande knop en vul de gegevens van jouw kind in. We volgen de leerlijn en leren dus eerst rugslag aan, daarna borstcrawl en pas helemaal als laatste schoolslag.

Kies uit:

1. rugslag (dit is onze eerste groep in het grote bad)
  2. borstcrawl (enkel inschrijven indien je kind reeds rugslag 25m kan zwemmen)
  3. schoolslag (enkel inschrijven indien je kind reeds rugslag EN borstcrawl kan zwemmen)

Indien plaats ontvangt u een mail zodat je online kan inschrijven en betalen.

Meld hier aan voor volwassenzwemmen

Klik op onderstaande knop en vul je gegevens in.

Kies uit:

• Start to crawl (je kan al schoolslag zwemmen, je wil graag de crawl-techniek aanleren)
  • Continue to crawl (je kan al borstcrawl zwemmen, je wil nu ook aan je conditie werken)
  • Crawl vervolmaking (je wil toewerken naar een bepaald doel, je wil langere afstanden zwemmen, je wil je techniek perfectioneren)

Indien plaats ontvangt u een mail zodat je online kan inschrijven en betalen.

Wat na de aanmelding op de wachtlijst?

Aanmelden

Nadat je jezelf of jouw kind hebt aangemeld op onze wachtlijst, dien je verder geen stappen te ondernemen.

Inschrijven

Indien plaats ontvangt u een mail zodat je online kan inschrijven en betalen. Na deze inschrijving ontvangt u opnieuw een email met bevestiging van deelname.

Let op:

Na inschrijving ontvang je een e-mail met bevestiging van deelname en instructies i.v.m. betaling (geen betaling = geen deelname). Na betaling is de inschrijving definitief.

Eens de lessenreeks van start is gegaan, worden er geen terugbetalingen meer uitgevoerd. Ongeveer twee weken voor de start van de lessenreeks ontvang je alle info omtrent tijdstip van deelname, praktische richtlijnen…

Hoe kan ik mijn zoon of dochter herinschrijven bij de Antwerpse Zwemschool?