WE'RE HIRING

De Antwerpse Zwemschool vzw zoekt een nieuwe zwemschoolmanager!

De Antwerpse Zwemschool vzw is op zoek naar een nieuwe zwemschoolmanager (m/v/x) die het team komt versterken en de dagelijkse werking van de zwemschool in goede banen leidt. Met meer dan 1000 kinderen en 200 volwassenen die bij ons leren zwemmen, zoeken wij een gepassioneerde en bekwame manager die een sleutelrol wil spelen in onze organisatie.

Vacature zwemschoolmanager

Functiebeschrijving:

• Je bent verantwoordelijk bij de algemene administratie en voor het reilen en zeilen van de zwemschool.
    • Je coördineert en organiseert de activiteiten van de Antwerpse Zwemschool vzw.
    • Je bent eerste aanspreekpunt voor zowel de lesgevers als de ouders van de kinderen.
    • Je bewaakt de interne kwaliteit en streeft permanent naar de ‘best practice’. Je organiseert sporadisch bijscholingen, zowel intern als extern.
    • Je rekruteert, coacht en evalueert de lesgevers samen met het bestuur.
    • Je doet een opvolging van betalingen en HR beleid van je lesgeversteam.
    • Je volgt sociale mediaplan.
    • Samen met de voorzitter, mevr. Gretl Vandamme, onderhoud je goede relaties met alle betrokken partijen (leden, interne en externe medewerkers/partners).
  • Je rapporteert aan voorzitter DAZ, mevr. Gretl Vandamme en het bestuursorgaan.

Profiel van de gezochte kandidaat:

• Je bent gepassioneerd door de zwemsport en in bijzonder ‘leren zwemmen’ in al zijn aspecten. Ervaring als lesgever is een absolute meerwaarde.
  • Uitstekende kennis van het Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Power Bi) ervaring met Assist en Canva is een meerwaarde.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Ervaring met sociaal media is een pluspunt.
  • Je werkt zowel zelfstandig als in team en neemt daarbij de nodige verantwoordelijkheid.
  • Kennis van Frans en Engels.
  • Klantgerichte houding en vermogen om effectief te werken in een teamomgeving.
  • Flexibiliteit om te multitasken en te gedijen in een dynamische werkomgeving.

Voorwaarden:

• Voor de lesgroepen op woensdagnamiddag en zaterdagvoormiddag is jouw aanwezigheid verplicht.
  • De lesgroepen gaan ook door tijdens de avond waarbij jouw aanwezigheid bij opstart verplicht is (zie aanbod DAZ).
  • Andere dagen zijn flexibel met een mogelijkheid van telewerken.
  • Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch bedrijf
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, laptop & gsm abonnement

Vergoeding:

• Wettelijk voorziene verplaatsingsonkosten (incl. fietsvergoeding)
  • Een deeltijdse tot voltijdse arbeidsovereenkomst is bespreekbaar
  • Werklocatie: Olympisch Zwemcentrum Wezenberg

Geïnteresseerd?

Gelieve uw motivatiebrief en CV tegen uiterlijk 31/07/2024 door te mailen naar Gretl Vandamme, voorzitter, coordinator@antwerpsezwemschool.be

Kandidaturen zullen vertrouwelijk behandeld worden.

Jaarlijkse vakantie
Vanaf 5 augustus zijn we terug bereikbaar. Ben je al lid? -> volwassenzwemmen zal op 5 augustus een inschrijvingsmail ontvangen -> kinderzwemmen zal op 9 september een inschrijvingsmail ontvangen, deze lessen starten pas op in oktober. Ben je nog geen lid? -> schrijf je in op deze website, je komt op de wachtlijst terecht -> stuur een mail met de vraag of er plaats is
Jeugdsportfonds

We tonen jullie met trots het kwaliteitslabel van het Jeugdsportfonds. Ons team heeft dit dik verdiend!
We ondersteunen onze lesgevers door opleidingsmogelijkheden aan te bieden, onze lesgevers geven les volgens de leerlijn met een dikke portie fun erbij. Dit om onze kinderen de fijnste en leerrijkste zwemlessen te geven!

Wat is het Jeugdfonds?

Het Jeugdfonds heeft als doel om clubs die willen inzetten op een kwaliteitsvolle jeugdwerking te ondersteunen en te belonen.

Dankzij de steun van de Vlaamse Overheid (Sport Vlaanderen) ontvangen de clubs - die deelnemen aan dit jaarlijks project en een voldoende hoge score halen - een kwaliteitslabel en financiële tegemoetkoming.

NIEUW NIEUW!

Ontdek, vanaf nu, onze nieuwe website & de nieuwe mailadressen van de Antwerpse Zwemschool.

E-mailadressen:

Nieuwe website