Kom zwemmen in de paasvakantie!

Turboweek
Jeugdsportfonds

We tonen jullie met trots het kwaliteitslabel van het Jeugdsportfonds. Ons team heeft dit dik verdiend!
We ondersteunen onze lesgevers door opleidingsmogelijkheden aan te bieden, onze lesgevers geven les volgens de leerlijn met een dikke portie fun erbij. Dit om onze kinderen de fijnste en leerrijkste zwemlessen te geven!

Wat is het Jeugdfonds?

Het Jeugdfonds heeft als doel om clubs die willen inzetten op een kwaliteitsvolle jeugdwerking te ondersteunen en te belonen.

Dankzij de steun van de Vlaamse Overheid (Sport Vlaanderen) ontvangen de clubs - die deelnemen aan dit jaarlijks project en een voldoende hoge score halen - een kwaliteitslabel en financiƫle tegemoetkoming.

NIEUW NIEUW!

Ontdek, vanaf nu, onze nieuwe website & de nieuwe mailadressen van de Antwerpse Zwemschool.

E-mailadressen:

Nieuwe website