Welkom bij het team van de Antwerpse Zwemschool! We zijn een toegewijd team dat zich inzet voor het bevorderen van zwemvaardigheden en het creëren van een positieve en inclusieve zwemomgeving voor iedereen. Onze zwemschool biedt jaarlijks een unieke kans aan zowel administratieve als sporttechnische stagiairs om waardevolle ervaring op te doen in een stimulerende omgeving.

Administratieve Stages: Als administratieve stagiair ben je betrokken bij de dagelijkse operationele taken binnen de zwemschool. Of het nu gaat om het beheren van inschrijvingen, het coördineren van lessenreeksen of ondersteunen bij de communicatie met ouders en lesgevers, je speelt een essentiële rol in het soepel laten verlopen van onze administratieve processen.

Sporttechnische Stages: Voor sporttechnische stagiairs biedt de Antwerpse Zwemschool een inspirerende omgeving om vaardigheden op het gebied van zwemonderwijs en coaching te ontwikkelen. Je werkt samen met ervaren lesgevers en sporttechnische coördinatoren, neemt deel aan zwemlessen en bent betrokken bij de planning en uitvoering van sportieve activiteiten.

Waarom stagelopen bij de Antwerpse Zwemschool?

Leer van professionals: Werk zij aan zij met ervaren lesgevers en professionals in zowel administratieve als sporttechnische disciplines.

Diversiteit aan taken: Of je nu een passie hebt voor administratie of een talent voor lesgeven, wij bieden een breed scala aan taken om je vaardigheden te ontwikkelen.

Stimulerende omgeving: Ontwikkel jezelf in een positieve en stimulerende omgeving, waar we teamwork en persoonlijke groei hoog in het vaandel dragen.

Ben jij klaar voor een dynamische stage-ervaring, waar je zowel je administratieve als sporttechnische vaardigheden (of één van beide) kunt aanscherpen? Dan nodigen we jou van harte uit om via onderstaand formulier contact met ons op te nemen!

Wil jij stage lopen bij de Antwerpse Zwemschool? Laat hieronder dan jouw gegevens achter.